moshavere
تفاوت درب های ضد سرقت ایرانی، ترک و چینی


: 1880

یکی از سوالاتی که خریداران درب ضد سرقت همیشه با آن مواجه هستند این است که چه اختلافی بین درب ضد سرقت ساخته شده در ترکیه و چین وجود دارد و برخی گمان می کنند فرق آنها فقط در کیفیت آنها می باشد.

یکی از سوالاتی که خریداران درب ضد سرقت همیشه با آن مواجه هستند این است که چه اختلافی بین درب ضد سرقت ساخته شده در ترکیه و چین وجود دارد و برخی گمان می کنند فرق آنها فقط در کیفیت آنها می باشد.

تولیدات چین در سطوح مختلف کیفی قرار دارند و اگر بخواهیم به طور اختصاصی در مورد درب صحبت کنیم صادقانه باید گفت اکثر دربهای ضد سرقت چینی وارد شده به ایران حتی نسبت به پولی که خریدار پرداخت می کند از سطح کیفی خوبی بهره نبرده اند، بنابراین لزوماً نمی توان گفت کیفیت درب های ضد سرقت چینی از درب های ضد سرقت ترک پایین تر است .

درب های ضد سرقت چینی با روکش اچ دي اف معمولاً از کیفیت خوبی برخوردار هستند و نسبت به برخی از درب های ترکیه که در بازارهای ایران وجود دارد گرانتر هم هستند و طبیعتاً با توجه به تفاوت کیفیت درب ضد سرقت ترک و چیني منطقی است که از نظر قیمتی هم بین این درب ها تفاوت وجود داشته باشد.

خریداران بازار ایران معمولا به علت تنوع بالایی که در زمینه درب ضد سرقت وجود دارد دچار تردید و سردر گمی می شوند. درب های ضد سرقت وارداتی در ایران عموما از کشور های چین و ترکیه به صورت پک کامل و یا به صورت جزء به جزء وارد می شوند.

درب های ضد سرقت ایرانی از لحاظ ظاهری برگرفته از طرح های ترک می باشند که چهار چوب فلزی آن معمولا در ایران ساخته می شود و یراق آلات آن ها از کشور ترکیه وارد می شود زیرا دستگاه های سازنده آن معمولا بسیار گران قیمت بوده که وارد کردن آنها مقرون به صرفه تر است.

قیمت درب های ضد سرقت ایرانی از درب های ضد سرقت چینی گران تر ولی از درب های ضد سرقت ترک ارزان تر می باشند.

به طور کلی کیفیت بسیار پایین درب های ضد سرقت چینی ، قیمت بسیار بالای درب های ضد سرقت ترک، تنوع بالای مدل و طرح و کیفیت بسیار قابل قبول و مطابقت با استاندارد های جهانی و قیمت بسیار مناسب درب های ضد سرقت ایرانی باعث شده این درب های ضد سرقت طیف گسترده ای از مشتریان بازار ایران را به خود اختصاص دهند.

مشخصات دربهای ضد سرقت چینی
درب های ضد سرقت که از استاندارد های روز جهانی بهره می برند در مقایسه با درب های دیگر دارای ویژگی هایی هستند که میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

1- ضخامت ورق روی دربها 0/8 میلیمتروضخامت ورق چهارچوب 1/4 الی 1/5 میلیمترمیباشد وضخامت آستانه استیل 1/5 میلیمتر.

2- قطردربها7سانتیمتروچهارچوب حدود12/5 سانتیمترمی باشد.

3- دربها دارای دوقابلمه وآستانه استیل 2 پله می باشد.

4- دارای 4 لولای فولادی 5 پین تقویت شده وبه صورت مخفی بوده وبازشولولا حدود95 درجه است.

5- دارای زنگ اخبارچشمی با کیفیت دید بالا می باشد.

6- نحوه رنگ دربها علاوه بر7لایه عملیات رنگ ، یک لایه رنگ باتکنولوژی هیت ترنسفرجهت نمای طرح چوب به علاوه یک لایه PVC شفاف (مات یا براق )که روی دربها درحد 2 میکرون جهت حفاظت رنگ ازرطوبت وسایرعوامل محیطی لمینیت می شود.

7- دستگیره از جنس فولاد ضد برش وقسمت هندلینگ ازجنس استیل 304 جهت ثبات وعدم تغییررنگ.

8- تعداد زبانه قفل مرکزی 11 الی 13 عدد به همراه شب بند می باشد.

9- دارای نواردرزگیر جهت جلوگیری از نفوذ گردوغباروعایق صوت وحرارت می باشد.

10- چهارچوب دربها دارای ساپورت(L )شکل بوده که باعث تقویت مضاعف ایمنی چهارچوب پس از نصب میشود.

11- توپی قفلها دارای 2 الی 3 عدد کلید کارگری به همراه پنج عدد کلید MASTER می باشد که به محض استفاده از کلیدهای مسترقفل تغییرمکانیسم داده وکلیدهای کارگری از کارمی افتدوقفل کتابی با کیفیت بالا می باشد.

12- مواد پرکننده فضای داخلی دربها ازنوع هانی کامب دانه ریزبوده وبه عنوان عایق صدا وحرارت مورد استفاده واقع شده است.

13- وزن تقریبی دربهاعرض105 حدود 55 کیلوگرم می باشد.

14- زبانه قفل گاوصندوقی دربها ضخیم وتوپر واز جنس فولاد می باشد.

15- دربها علاوه بر داشتن نایلون حبابداروکارتن ،دارای یک نایلون حفاظتی بر روی سطح درب فریم می باشد.

16- ابعاد دربها درارتفاع 210 سانتیمتر بوده ودر عرض 100 ،110 ،105 ،117 می باشد.

آدرس ارتباطی ما

نمایشگاه دائمی  : شيراز ، دروازه قرآن ، نبش خیابان حافظ ، سمت چپ ، اولین ساختمان

موبایل : 09171172439

تلفن ثابت : 07132293001

شعبه ۲ : فرهنگشهر ساختمان تویوتا ط سوم واحد 8 

تلفن ثابت : 07136315936

پست الکترونیک: info@demitdoor.com 

درب ضد سرقت / درب ضد سرقت چیست ؟

درب ضد سرقت دربی است که سارقین نتوانند با هر شیوه دستکاری یا تخریب قفل درب وارد مکان مورد نظر شوند و درب ضد سرقت مانع از ورود آنها گردد. بعلاوه درب ضد سرقت باید بر اساس استانداردهای محیطی چون سرما و گرما و صدا طراحی و ساخته شده باشد

درب های ضد سرقت شرکت دمیت دارای قفل مرکزی، دستگیره برنجی آبکاری شده، قفل پست چی و چشمی می باشند. لنگه این درب ها با استفاده از ورق ام دی اف 10 میل با روکش طبیعی چوب گردو ساخته شده است که با طرح های برجسته زیبایی خاصی را در نظر بیننده به تصویر می کشند. داخل این درب دارای ورق فولادی کامل به صورت شبکه ای می باشد که عایق های صوتی و حرارتی در بین شبکه ها قرار گرفته اند. تمامی قفل های بکار رفته در درب های ضد سرقت با برند کاله می باشند که بوسیله قرار گرفتن یک رزت مخصوص بر روی توپی قفل، امنیت بالایی را در برابر سرقت فراهم می کند.